reklama

Vatikán s.r.o.

V sobotu večer sme na chalupe grilovali. Zavolala som svoju tetu, našu druhú mamu, aby si spolu s nami oddýchla od celodennej horúčavy. Moja teta je človek, akých dnes už ťažko nájdete aj s lampou za bieleho dňa. Z takých, ktorí keď odídu, nepríde za nich náhrada. Aj preto si ceníme čas, keď je ešte s nami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Porozprávali sme všeličo, hlavne o rodine. A prišla reč na moju sesternicu. Kedysi pravidelnú návštevníčku kostola a všetkých cirkevných podujatí. Dnes, podľa aktuálnych informácií, nebola v kostole od Nového roku. Zato navštevuje nejaké spoločenstvo....Tetu to trápi, celá naša rodina sa vždy hlásila ku katolíckej cirkvi. No a čo, hovorím jej. Podľa všetkého to nie je žiadna sekta. Ak ju to uspokojuje a cíti sa duchovne bližšie k Bohu, netráp sa tým. Všetky cesty, ktoré vedú k Bohu, sú dobré. To len choré mozgy vymysleli triedenie na pravú cestu a tie ostatné. Má chodiť do kostola a chodiť neho nasrdená, lebo vidí, ako sa tam voda káže a víno pije? Vybrala si svoju cestu k Bohu, podstatné je hľadanie, nerieš to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Použila som trochu príkrejšie slová na adresu cirkvi.... a to sme nevedeli, čo sa medzičasom zomlelo, na chalupe pozeráme totiž televíziu len v zime. A teraz zisťujem, že to, čo som minulý týždeň považovala za málo pravdepodobné fámy, sa stalo skutočnosťou. Arcibiskupa Bezáka naozaj odvolali. Len neviem, prečo sa okolo toho dvíha toľko rozhorčených hlasov. Nič, vôbec nič sa nezmení na spravovaní firmy s názvom Vatikán s.r.o. Evidujte to, prosím, ako fakt.

Pre mňa bude Robert Bezák naďalej arcibiskupom.

P.S. Som veriaca.

P.S.2: Do kostola nechodím. Modlím sa k Bohu a k tomu firmu nepotrebujem.

Aj v Písme stojí: kde ste dvaja-traja, ja som medzi vami. Vďaka Ti, Bože , že si nám to takto vysvetlil. A nech mi už nikto nerozpráva o skale....

Gita Gáborová

Gita Gáborová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto, kto je ešte stále a napriek všetkému presvedčený, že sa oplatí vynakladať energiu, aby sa veci pohli k lepšiemu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu