Že aký operátor........

Autor: Gita Gáborová | 30.1.2012 o 19:45 | Karma článku: 15,38 | Prečítané:  3468x

Rozmýšľam, či je to na zasmiatie, zaplakanie alebo na....srdenie. Možno najviac na poučenie. Sťažoval sa mi kamarát, že mu skončila viazanosť na služby mobilného operátora,  tak si išiel vybaviť nový paušál. Bol na seba veľmi hrdý, lebo skoro dvadsať rokov zotrváva u jedného a toho istého  operátora.  Tak - keď si už nič netušiac vybral nejaký telefón za euríčko a popodpisoval všetky dôležité papiere súvisiace s ďalšou viazanosťou (veď to poznáte), takmer ho sklátila požiadavka pracovníka, ktorý si od neho vypýtal 3,5 eura . Keď sa mu podarilo zo seba vysúkať prekvapenú otázku, že za čo, dostalo sa mu odpovede, že to je poplatok za administráciu.

Takto si, prosím pekne, v Telekome vážia stabilných zákazníkov. Namiesto bonusu za vernosť – tu máš, poplatok za administrovanie.
V tomto momente prišiel Telekom nie o jedného ale hneď o dvoch zákazníkov. Mne totiž takisto vypršala viazanosť. Ešteže mi to povedal, na budúci týždeň som sa chystala do Telekomu. Už viem, že to tam pôjdem rovno skončiť.
Nenapadá vás paralela s vernými voličmi?
Prišla mi mailom takáto hádanka:
Prečo sa slovenský politik najlepšie cíti na záchode? Lebo len tam dokáže vyjadriť svoj skutočný vzťah k voličom.

Asi ako Telekom k zákazníkom.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Architekt: Nikde som nezažil to, čo na Námestí slobody

Socializmus na Námestí slobody architektovi neprekáža, dôležitá je funkčnosť.

DOMOV

Krajcer: Mečiarizmus sa už v RTVS nezopakuje, politici však pokušenie majú

Koaliční poslanci ho presviedčali, aby kandidoval.

ŠPORT

Pálffy kritizoval Lintnera, ten okamžite reagoval

Ďalší spor v slovenskom hokeji?


Už ste čítali?